måndag, måndag, måndag

Jaa, rubriken säger väl ganska mycket.
Måndag.
Idag så har jag vart i skolan hela dagen och sen så bar det av direkt till frisören för klippning, och där jag inte blev ett dugg klokare på vad jag ska göra med mitt hår. Jag hatar min volym och jag är trött på att platta det varenda dag.. Får se ifall jag gör någon behandling för att få ner frisset eller om jag gör det helrakt istället.
Men klippning blev det iaf :)

Imorgon så ska vi ha en hel dag med "Don't drink and drive" på skolan, så man fårse hur det kan tänkas bli.

Nu ska jag väl ta och göra något annat känner jag..
jag har ju ett nytt nummer av Digitalfoto som kom med posten idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0