onsdag

Tråkigt att det bara är onsdag idag och det är lika långt som från och till helgen :( Men det är bra att skoldagarna går så himlans fort och jag längtar tills det är höstlov så man slipper alla läxor för ett tag i alla fall :) Inte för att vi har så himlans många men en del prov, inlämningar och läxor har vi. Nu ska jag väl fortsätta med ett av mina arbeten så att jag blir klar någon gång! Men ikväll blir det nog en slappkväll där jag inte tänker anstränga mig så mycket med skolan för det har jag redan gjort tidigare idag.

Lite surt att man får reda på att en del skolor redan haft två studiedagar och vi inte haft en enda än :P och att jag som vanligt inte blev bra på skolkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0