oh gosh

Och plötsligt blev det lördag och nu är det snart bara en dag kvar på lovet. Usch vad fort tiden går :(

Igår var jag i Stockholm, där blev det mycket shopping men jag köpte ändå bara en sjal, ett par jeans, strumpbyxor och hårband. På kvällen så såg vi mamma mia på bio och åt på en kinesisk restaurang (tror jag), väldigt god mat. Något som jag nu har kommit fram till är att jag aldrig skulle vilja bo i Stockholm, jag skulle inte klara av all trängsel på stan och att det är så stort. Jag skulle nog gå vilse hur lätt som helst där ;)

Enligt mig och tv-tidningen så finns det absolut ingenting på tv så jag får väl se vad jag kommer hitta på ikväll, någon film kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0