The stars glitter just like diamonds



Fick ett infall imorse av att lyssna på the perishers och det ungefär det jag har gjort hela dagen idag, men det stör ju inte mig på något sätt :)

Imorgon börjar skolan igen, andra året så det betyder att det kommer bli hur mycket plugg som helst med världens sämsta schema, verkligen verkligen inte kul!

Vädret som håller på just nu liknar mer och mer höst, lite synd för jag hade hoppats på att det skulle bli en varm sensommar detta år men det gör ioförsig inte så mycket eftersom jag tycker om hösten. Dock är min favoritmånad december som jag konstaterade förra veckan ;)

Får se vad man kan ta och hitta på nu sista kvällen på sommarlovet. Kan egentligen inte komma på något speciellt roligt eftersom jag ändå måste komma upp ganska tidigt imorn.
Nej nu får jag väl ta tag i nåt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0